Kesilapan ..

hmm , cerita pelajar dengan gurunya tu 
yang post aku sebelum nie,
betul2 buat aku tersentuh, 
kalau tak de angin masakan pokok nak bergoyang an, haha 


Kisah 2 :


First skali, aku nak mintak maaf sgt2 kat 
org yang terlibat dlm cerita aku nie, 
aku bg name die F,
aku menyesal dengan perbuatan aku tu, 


Bermula Cerita .. 


setahun aku nan F berkawan rapat, 
dan da hampir nak bercinta pon, 
tp, sesunguhnya aku nie, 
insan yang bodoh,
yang tak pndai memilih&menilai .. 


selepas setahun setengah aku nan F, 
tetibe girl yang aku minat dr form2 muncul dlm idup aku,
aku kenal2 la nan die,
aku bg name die A,
tp seriusly, 
aku nan A ta couple pon lagi, 
status kat fb yang aku buat uh pon saje2 nak poyo,
gurau2 nan A uh,
tp, rupenya status gurauan aku, 
da tersebar sampai ke pengetahuan F, 
seriusly, ramai yang anggap aku nie maen an perasaan F, 
start dr hari tuh, 
aku malu nak mesej F ..


so, aku anggap gurauan uh betul,
aku pon terus an mencipta hubungan nan A uh, 
tp, 2 bulan berlalu, walaupun aku tengah bestie nan A,
tp jauh di sudut hati aku,
aku masih ingat an F, 
aku nak mesej F, 
tp aku takut dituduh macam2, 
sebelum nie pon org ckp aku mcm2, haha
tp tak pe ;)


lame lepas tuh, 
selepas sekian lama contact nan A,
A uh mule tunjuk perangai die, 
suka marah2, tuduh2, 
aku trtido tyme mesej pon die nak mengamuk,
start kejadian uh, 
lagi tambah2 aku ingt kat F,
tp aku still tak mesej F,
aku rase belum time lagi nak contact nan F balik,  
aku label F nie girl happening la,
aku mesej nan F nie,
cm tak de perasaan, haha
nak mesej, kalau tak nak mesej bole ta reply sesuka hati,
tersenyum biler aku ingat cara aku nan F mesej, haha
aku menyesal sgt sbb ikut hati aku pilih A,


start dr hari nie,
kalau aku dpt contact balik nan F,
dan aku dpt ulang balik kisah2 bahagia aku nan F,
aku akan hargai die,
tak de sape yang bole ggu kami, 
tp, impian tuh hnye sebuah impian, 
aku tak dpt lagi memiliki kebahagiaan dgn F,
aku harap sgt2, 
F dpt maaf an aku ;)


   sori la, cerita bnde tak besh nie kat blog,
   aku tak tau nak cite kat sape lagi ..
   
     jage story nie elok2 ekh fatin, 
     kau lepak jew kat blog aku nan kucing kau , 


                     miss u fatin ;)







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment