Couple ..

Sebelum mula an cerita yang boring nie, 
aku nie just beginer as a blogger, 
aku buat blog nie pon sebab something yang aku tak pernah diduga berlaku dlm idup aku, 
nie first post aku, 
sebelum uh, kenal an dulu, aku nie, 
Iz( bukan nama sebenar ), haha tak pyh la letak name sebenar, nnt org tau lak, 
dlm blog aku nie, aku da upah seorg bodyguard, haha
die duduk kat sebelah kanan uh, 
name die fatin, haha aku letak name die fatin sbb teringat an sesorg, 
umur bodyguard aku ad la dlm 18 tahun , haha 


COUPLE ..
cm nie la, 
cite nie abis sini la ekh, haha
setelah aku idup bertahun2 nie, 
aku rase cm ad 3 jenis org yang tengah COUPLE,
tp aku tataula, 
mgken ad lagi kot, 
nie pon sepanjang aku idup, haha


1 . Orang yang COUPLE, percintaan uh die da declare, mmg besh, dorg mmg da jd sepasang kekasih, dan        sume tahu, 


2. Org yang COUPLE tp pd pandangan org je, haha nmpak pelik an, tp nie la berlaku ;)


3 . Org yang COUPLE tp an , ee, tatau la nak ckp cmne, sepasang kekasih yang bercinta2 biler die happy, tapi an biler tngh gaduh die akan denied percintaan dorg uh ..


INTERESTED NAK DENGAR ..
bagi yang intersted je auw,
aku cerita satu2 la ekh, nie kisah yang paling aku hot ;)


KISAH 1 
: bnde nie terjadi tahun lepas, 
 wow, bnde nie cukup menguji kesabaran aku, 
 aku berkenalan nan die tyme bulan 8 tahun lepas, 
 wow, besh biler tngh berkenalan, 
 name die sue( BUKAN NAMA SEBENAR ) haha
 die mmg agak2 hapenning la, 
 tp an , die jenis yang ta suke declare die kapel, 
 sbbnya aku pon tatau, 
 sampai la satu hari, 
 baru aku paham kenape die ta suke declare2 kapel nie, haha


 TYME GADUH, 
 Sue : awk mmg cmnie an, kalau cmni la perangai awk, baik kite ta pyh contact .. 
 Aku : abis cmne nan hubungan yang kite bina selama nie ..
 Sue : ee, biler mase lak kite ad hubungan nie, kite tak pernah pon declare yang kite COUPLE, 

Ad cadangan nak ckp ape lepas uh ??
wow, cm uh la , panas tak panas la, 
biler tyme suke2 , 
pnggl2 syg, 
ingat an die da terime la kite nie sebagai boyfriend die, 
rupenyeeee , 
biler da gaduh,
cm bangang perangai, 
   Sampai hati la die buat aku cm uh, 
   sbb sue aku da ilang org yang paling2 aku syg, 

Sampai sini je la ekh, banyak lagi bnde aku nak cerita, sebagai ikhtibar je ;) 


Fatin jaga story nie elok2 ekh , gudluck ;) miss u fatin  ..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment